Meest gestelde vragen

Normaal gesproken ontvangt u binnen 1-10 minuten na het plaatsen van de bestelling een bevestigingsmail van ons via het door u opgegeven emailadres. Mocht het zo zijn dat u deze niet heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw ongewenste mail terecht is gekomen. Als u in uw mail klikt op het mapje genaamd: ongewenst, spam of junkmail dan kunt u kijken of onze bevestigingsmail hier terecht is gekomen. Mocht het zo zijn dat onze bevestigingsmail hier ook niet tussen staat, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

U kunt de verwachte afleverdatum van uw cadeau terugvinden in de bevestigingsmail van uw bestelling die u via de mail heeft ontvangen. Ook kunt u dit terugvinden door in te loggen op de website. Tevens kunt u uiteraard ook contact opnemen met onze klantenservice.

In de bevestigingsmail van de bestelling kunt u terugvinden of uw cadeau via brievenbuspost of pakketpost geleverd zal worden. Wordt uw cadeau via brievenbuspost verstuurd, dan is deze helaas niet te volgen en zal worden afgeleverd door de postbode in de brievenbus. Indien uw cadeau via pakketpost wordt verstuurd, kunt u de track & trace code van uw bestelling terugvinden in de verzendmail of door in te loggen.

De status van uw bestelling kunt u bekijken door in te loggen. Hieronder vindt u de betekenis van de verschillende statussen:
Onverwerkt – uw bestelling is goed ontvangen en kan ieder moment in productie genomen worden.
In productie – uw bestelling zit nu in het productieproces.
Geproduceerd – uw bestelling is gemaakt en klaar voor verzending.
Verzonden – uw bestelling is onderweg.
On hold – uw bestelling staat in de wacht. Onze productieafdeling zal proberen deze zo snel mogelijk in productie te nemen. Mochten wij nog vragen hebben of gegevens missen, dan zullen wij contact met u opnemen.
On hold betaling – wij hebben de betaling van uw bestelling nog niet binnen gekregen.
Gereed voor verzending – uw bestelling is gemaakt en klaar om verzonden te worden.
Wacht op spraak – uw bestelling zal geproduceerd worden zodra wij de spraak van u hebben doorgekregen.
Wacht op opmaak – u heeft gekozen voor “later personaliseren”. U kunt via de link die u via de mail van ons ontvangen heeft de opmaak voor uw cadeau doorgeven.
Ook kunt u ook altijd contact opnemen met onze klantenservice voor de status van uw bestelling.

Als uw cadeau via brievenbuspost is verzonden, is het geen probleem als u niet thuis bent. De postbode zal het cadeau dan gewoon via de brievenbus bij u afleveren. Is uw cadeau via pakketpost verzonden, dan zal er gekeken worden of het cadeau bij de buren afgeleverd kan worden. Is dit niet mogelijk, dan zal het cadeau de volgende werkdag nogmaals bij u worden aangeboden. In beide gevallen zult u hierover bericht ontvangen middels een briefje in de brievenbus.

Als u een kortingscode van ons heeft ontvangen, dan kunt u deze in de eerste stap van de winkelmand invoeren. In de winkelmand ziet u onder uw bestelde cadeaus de knop “+Cadeaucode?”. Als u hier op klikt komt er een balkje tevoorschijn waar u de kortingscode kunt invoeren. Als u daarna op de knop “Activeer” klikt, dan zal de korting direct verrekend worden.

U kunt bij ons op verschillende manieren de betaling van uw bestelling voldoen. Voor een snelle levering kiest u voor een directe betaalmethode, te weten: iDeal, Creditcard, Paypal of achteraf betalen via Klarna. Bij de betaalmethode ‘handmatig overboeken’ duurt de verwerking van de betaling gemiddeld 2 tot 3 werkdagen. Voor zakelijke bestellingen is het ook mogelijk om achteraf te betalen via de betaaloptie op rekening.

U betaalt bij ons geen verzendkosten als uw bestelling aan de volgende voorwaarden voldoet:
– het totale bestelbedrag is meer dan €50,00
– de verzending is naar één adres binnen Nederland
– de hele bestelling wordt op dezelfde dag afgeleverd

De cadeaukaart is een gratis service van YourSurprise wat u bij de meeste van onze cadeaus in kunt vullen. Op deze cadeaukaart kunt u bijvoorbeeld een boodschap voor de ontvanger achterlaten of vermelden van wie het cadeau afkomstig is. U kunt deze cadeaukaart invullen in de winkelmand.

Als de status van uw bestelling nog onverwerkt of niet betaald is, dan is het waarschijnlijk nog mogelijk uw bestelling te annuleren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.

Als u uw bestelling niet geheel afrondt waardoor er een cadeau in uw winkelmand blijft staan, dan krijgt u deze e-mail van ons. U kunt er dan voor kiezen om deze bestelling af te ronden via de link in de e-mail. Mocht u de bestelling niet meer willen afronden, dan kunt u het cadeau gemakkelijk uit de winkelmand verwijderen en zult u hier geen bericht meer over ontvangen. U zult dit wel moeten doen vanaf de computer waar op u het cadeau in de winkelmand geplaatst heeft. Vanaf een andere computer is dit helaas niet mogelijk.

Helaas is het niet mogelijk uw cadeau terug te sturen, omdat het om gepersonaliseerde cadeaus gaat. Als uw cadeau echter niet geleverd wordt zoals u besteld heeft, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via e-mail, chat en telefoon.

Wij versturen de factuur van uw bestelling niet mee met het cadeau, dit omdat onze cadeaus vaak direct naar de ontvanger gestuurd worden. Wilt u toch graag een factuur van uw bestelling, dan kunt u deze printen via uw MySurprise account. Als u voor de betaalmethode overboeking of op rekening heeft gekozen wordt deze automatisch meegestuurd met de bevestigingsmail.

De meeste van onze cadeaus kunt u laten bezorgen op een datum naar keuze. Dit kan gedaan worden in de tweede stap van de winkelmand bij het bestellen: ´Klantgegevens invoeren’.
Let op: Onze leverdagen zijn, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag en Zaterdag. Het is dus niet mogelijk om uw cadeaus op Zondag en Maandag te laten bezorgen.

U kunt al onze cadeaus laten bezorgen op een adres naar keuze. Dit kan gedaan worden in de tweede stap van de winkelmand bij het bestellen: Klantgegevens invoeren. Het is ook mogelijk om daarvoor een ander land van aflevering te kiezen.

Bezorgen

De prijzen, verzendkosten en levertijd binnen Nederland en naar andere landen vindt u door te klikken op de volgende link: prijs en levertijd.

Zodra wij uw betaling ontvangen heeft, wordt uw bestelling zo snel mogelijk geproduceerd en verzonden.

Creative Shops verzendt haar producten via betrouwbare, professionele verzendpartners. Via e-mail wordt u op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.

Mochten er nog vragen zijn over de bezorgmogelijkheden van YourSurprise, of zijn er nog andere vragen, dan staat op de contactpagina hoe wij te bereiken zijn.

Betalen

Bestellingen bij Creative Shops kunnen op verschillende manieren betaald worden, zowel direct als indirect. Het verschil is dat bij een directe betaling het cadeau direct wordt gemaakt en verzonden. Bij een indirecte betaling wordt het cadeau pas na ontvangst van de betaling gemaakt en verzonden.

Directe betaling: Voor een snelle levering
iDeal
PayPal
Creditcard
Klarna (achteraf betalen via Klarna)

Indirecte betaling: Levering na ontvangst betaling (geen 24 uurs levering)
Handmatig overboeken

Bij Creative Shops is het ook mogelijk om vanuit het buitenland cadeaus te bestellen. Betalen vanuit het buitenland kan met:

PayPal
Creditcard
Of andere landspeciefieke betaalmethodes die automatisch in uw winkelmand verschijnen.

Op aanvraag verkrijgbaar.